skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

حرکت‌اول نزدیک به ۲۱ درصد از سهام آچاره و اوبار را خرید

۱۸ آذر ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۳ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۳۰ آذر ۱۳۹۸

حرکت اول ۲۰/۹۴ درصد از سهام  استارت‌آپ‌های آچاره و اوبار را به ارزش ۲۰ میلیارد تومان خریداری کرد.
به گزارش پیوست شرکت سانا گستر سبز صاحب استارت‌آپ‌های آچاره و اوبار امروز طی قراردادی با حرکت اول هلدینگ سرمایه‌گذاری زیرمجموعه همراه اول نزدیک به ۲۱ درصد از سهام خود را به این شرکت واگذار کرد.

مدیرعامل حرکت اول در گفت‌وگو با پیوست اعلام کرد: « اگر KPI (شاخص کلیدی عملیاتی) استارت‌آپ‌های اوبار و آچاره به میزان مورد نظر برسد رقم سرمایه‌گذاری به ۲۷ میلیادر تومان افزایش خواهد یافت.» 
عباس خوانی با اشاره به ماموریت همراه اول در زمینه تحول حوزه دیجیتالی و تدوین برنامه‌ای پنج ساله برای مدل درآمدی جدید خود گفت: «پس از تاسیس شرکت حرکت اول در هفتم مهر ماه ۹۷، همراه اول ماموریت توسعه مدل درآمدی خود را از طریق این شرکت عملیاتی خواهد کرد.» به گفته وی سرمایه‌گذاری این مجموعه روی استارت‌آپ‌ها را به شکل CVC یا سرمایه‌گذاری جسورانه مشارکتی خواهد بود.

این عضو هیات مدیره حرکت اول با یادآوری اینکه قرارداد امروز این مجموعه با شرکت سانا گستر سبز اولین قرارداد حرکت اول در زمینه CVC بوده است، درباره دلیل انتخاب سانا گستر سبز به پیوست گفت:« بیش از یک سال است که مجموعه همراه اول با استفاده از شرکت‌های مشاوره‌ای، پلتفرم‌های مختلفی را از منظر ازرش‌گذاری و مدل درآمدی آنها بررسی کرده و نهایتا تصمیم گرفته است در حوزه حمل و نقل و خدمات خانگی سرمایه‌گذاری کند.»
آن گونه که مدیر عامل حرکت اول اعلام کرد خدماتی که با سرمایه‌گذاری این مجموعه ارائه می‌شود محدود به منابع مالی نخواهد بود. به گفته عباس خانی دانش مدیریت شرکت یکی از نواقص اغلب شرکت‌های استارتاپی است. به همین دلیل حرکت اول از طریق کرسی‌های خود در هیات مدیره‌ این شرکت‌ها در مباحثی همچون مدیریت، بازاریابی، ساختار شرکتی و مدل حاکمیتی به انها کمک می‌کند.

 هم‌بنیانگار شرکت سانا گستر پارس و مدیرعامل استارتاپ آچاره نیز با یادآوری اینکه جذب سرمایه از حرکت اول، دومین دور جذب سرمایه سانا گستر سبز است گفت: «پیش از این نیز ۱ و ۴ دهم میلیون دلار سرمایه جذب کرده بود.» 
حامد تاج الدین درباره تاثیر جذب سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی از حرکت اول به پیوست گفت: « روند رشد و توسعه ما ادامه خواهد داشت. حتی مذاکراتی برای توسعه آچاره به بیرون از ایران در حوزه کشورهای اروپا و آفریقای جنوبی انجام داده‌ایم.»

تاج الدین با اشاره به اینکه در حال حاضر آچاره نیم میلیون کاربر در کلان‌شهرها دارد از گستره فعالیت این استارتاپ به تمام کلان‌شهرهای کشور تا پایان سال خبر می‌دهد. به گفته او با توان حاصل از پول هوشمند همراه اول تعداد کاربران آچاره به سرعت مرز میلیون را رد خواهد کرد.

http://pvst.ir/5mq

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو