skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

پلتفرم ثبت‌نام افراد جویای کار در نمایشگاه الکامپ راه‌اندازی می‌شود

تحریریه پیوست

۲۰ خرداد ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۳ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

 دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درنشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از راه‌اندازی یک سالن با عنوان «الکام جابز» در این نمایشگاه خبر داد که قرار است زمینه را برای اتصال افراد جویای کار با صاحبان کسب‌وکار‌ها از طریق یک پلتفرم مخصوص در این زمینه فراهم کند.  
به گزارش پیوست، رسول سرائیان با اعلام این خبر که اولین دوره الکام‌جابز در نمایشگاه امسال الکامپ برگزار می‌شود گفت: «یکی از سالن‌های نمایشگاه به الکام‌جابز اختصاص دارد که برای افراد جویای کار و اتصال آن به کسب‌وکارها پیش‌بینی شده است. در این مورد هم پلتفرمی داریم تا شرکت‌های متقاضی نیروی کار و افرادی که جویای کار هستند در ۴ روز نمایشگاه در آن ثبت‌نام کنند و این پلتفرم این دو بخش را به هم متصل می‌کند.»

او در ادامه به بخش‌های دیگر نمایشگاه اشاره و افزود: «بخش توان‌تک از دیگر بخش‌های این دور از نمایشگاه است که به عنوان مسئولیت اجتماعی در نمایشگاه ایجاد کردیم. این بخش دو ماموریت دارد؛ اول معرفی خدمات به توان‌یابان بر بستر فناوری اطلاعات و دوم  معرفی کسب‌وکارهایی که توان‌یابان راه‌اندازی کرده‌اند و امکان ارائه خدمات به جامعه را دارند.»
سرائیان با بیان اینکه شرکت‌هایی که در ١٠ فناوری روز دنیا فعالیت می‌کنند نیز در بخش الکام ترندز حضور دارند در مورد این بخش توضیح داد: «این ١٠ فناوری شامل نسل پنجم(5G)، هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیا،بلاک چین، رمز ارزها، داده‌های باز، رباتیک، AR و VR هستند که بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت عملی با این فناوری‌ها در نمایشگاه آشنا شوند.»

الکام تورز یا سفرهای الکامپی از دیگر بخش‌هایی است که به تازگی به نمایشگاه افزوده شده است و سرائیان در این مورد گفت: «برای مهمانان داخلی و خارجی تورهای داخل و خارج نمایشگاه پیش‌بینی کردیم. افراد می‌توانند ثبت‌نام کنند و توسط تورلیدرهای حرفه‌ای نمایشگاه را بازدید کنند.»
به گفته سرائیان برای مهمانان خارجی و داخلی نیز تمهیداتی پیش بینی شده است. او همچنین تاکید کرد: « از خیلی وقت پیش وزارت ارتباطات بحث دعوت از کشورهای مختلف را در دستور کار قرار دادند و امیدواریم در این نمایشگاه وزرای ICT کشورهای مختلف به عنوان مهمان حضور داشته باشند.»
او ادامه داد: «با کمک معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برای تجار، سرمایه‌گذاران و بازرگانان خارجی نیز تسهیلاتی را پیش‌بینی کردیم. شرکت‌های ایرانی که مهمان خارجی دارند نیز تسهیلاتی در نظر گرفتیم.»

در ادامه رضا حیدری، مدیر اجرایی الکامپ به آمار حضور شرکت‌های داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: «٧۵٠ شرکت داخلی پیش ثبت‌نام داشتند. ٧ شرکت خارجی از ٧ کشور هم برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند اما هنوز این حضور نهایی نشده است.»

او با بیان اینکه در پایان نمایشگاه در ۱۵ محور به برخی از شرکت‌ها جوایزی عرضه می‌شود، گفت: «به بهترین طراحی غرفه، بهترین خدمت دولتی ، محصولات جدید شرکت‌ها، استارت ‌آپ‌ برتر ، بهترین توان‌یاب و کارآفرین برتر یک ماه پس از نمایشگاه جوایزی اهدا می‌شود.»

همچنین آرش برهمند، مسئول اجرایی بخش الکام‌‌استارز نیز در مورد وضعیت استارت‌آپ‌ها و میزان ثبت‌نام‌کنندگان در این بخش از نمایشگاه الکامپ گفت: «تاکنون نزدیک به ۵۰۰ استارت آپ در الکام‌استارز پیش ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد افزایش یابند. به حدود ۱۰۰ استارت آپ‌ کانتر تعلق می‌گیرد و باقی آنها غرفه‌ دریافت می‌کنند. نرخ تبدیل استارت‌آپ‌هایی که سال گذشته غرفه‌های کوچک درخواست کرده‌ بودند و امسال با متراژ بالاتری شرکت‌ کرده‌اند ۶۰ درصد بوده‌اند که امیدوارکننده است.»

http://pvst.ir/5z9

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو