skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

رویداد «تبلیغات در جست‌وجو» کافه بازار برگزار می‌شود

تحریریه پیوست

۱۹ مرداد ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

کافه بازار رویداد «تبلیغات در جست‌وجو» را برگزار می کند. این رویداد با هدف معرفی قابلیت جدید کافه بازار در حوزه تبلیغات برگزار خواهد شد. در این رویداد مدیران ارشد کافه بازار  «تبلیغات در جست‌وجو» را به معرفی خواهند کرد. «تبلیغات در جست‌وجو» قابلیتی در پلتفرم کافه‌بازار است که زمستان سال گذشته معرفی شد. توسعه‌دهندگان با استفاده از این قابلیت می‌توانند با انتخاب کلمات کلیدی کسب‌وکار خود را به صورت هدفمند در معرض دید کاربران موردنظر خود به هنگام جست‌وجو در بازار قرار دهند.

به گزارش روابط‌عمومی کافه‌بازار،  این ابزار که برنامه‌ها را در نتایج جست‌وجو به صورت “آگهی” نشان می‌دهد، تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیون تبلیغ را در صفحات جست‌وجوی  بازار نمایش داده و منجر به ۸ میلیون نصب شده است.

برای درجریان قرار گرفتن بیشتر توسعه‌دهندگان با این قابلیت،  حالا کافه‌بازار با برگزاری رویدادی تصمیم دارد پس از شرح تمامی زوایای این ابزار، به شرکت کنندگان در رابطه با کاربرد و نحوه‌ی عملکرد این سرویس نیز  مشاوره دهد.

در این رویداد که شامل سخنرانی‌های مشخصی خواهد بود،  امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه‌بازار  پیرامون تاریخچه‌ی سرویس «تبلیغات در جستجو» آغازگر این رویداد خواهد بود و  ایمان رومنا، مدیر محصول جست‌وجوی بازار درباره‌ی داده‌های مربوط به این سرویس توضیح می‌دهد و در نهایت هم  محمدحسین جوادی،‌مدیر بازاریابی دیجیتال پلتفرم دیوار سازوکار سیستم را شرح و به سوالات حاضران در رویداد پاسخ می‌دهد.

برای حضور در این رویداد که ۴ شهریور برگزار می‌شود  از این لینک استفاده کنید.

http://pvst.ir/640

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو