skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

برند دوم هواوی در سودای فتح بازار ایران؛ آنر با افتخار 9X را رونمایی کرد

۲۵ آذر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

برند جوان آنر با رونمایی از نسخه جدید یکی از محبوبترین گوشی‌های خود از دورخیزش برای کسب مقام دوم در بازار ایران پرده برداشت.
به گزارش پیوست، این گوشی خوش تراش که طی مراسمی در هتل المپیک تهران با حضور چهره‌های مشهور ورزشی، اینستاگرامی، هنرمندان و رسانه‌ها رونمایی شد، امتداد سری موفق 8X است که بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است و سری موفقی در بازار ایران طی یک سال گذشته بود. قیمت‌گذاری موفق این برند در یک بازار پرتنش هم در این موفقیت بی‌تاثیر نبوده است.

این گوشی با نمایشگر ۶ و ۵۹ صدم اینچی، ۸ گیگابایت رم، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی و سلفی بازشونده ۱۶ مگاپیکسلی یک محصول رویایی برای بازار ایران به شمار می‌آید و در کنار آن از خانواده پوشیدنی‌های آنر مانند هدفون اسپرت پرو و مچ‌بند هوشمند آنربند ۵  هم رونمایی شد و البته گل سر سبد دیگر محصولات این برند یعنی لپ‌تاپی با  سیستم عامل ویندوز و نام  Honor Magic book  هم در این مراسم معرفی شد.

در این مراسم، پرویز آریا مدیر مارکتینگ آنر در ایران با استناد به نظر کاربران و رسانه‌های ایرانی گفت: «تمامی تلاش آنر این است تا بدون آنکه جیب شما را خالی کند، بهترین گوشی ممکن را به دستتان برساند. آنر 9X در حقیقت امتداد موفقیت سری موفق 8xبه شمار می‌آید.»

ترکیب جوان مراسم، رنگ‌های تند و شاد گوشی‌ها و ابزارها و تاکید فراوان بر قیمت گوشی‌های جدید نشان از دورخیز جدی این برند موفق در بازاری دارد که سال سختی را با رجیستریشن و محدودیت‌های گمرکی در پیش دارد. در این مراسم اشاره مختصری هم به محدودیت‌های اخیر گوگل برای هواوی شد ولی توجه مخاطبان بیشتر به حضور رپر مشهور در مراسم یعنی «امیر خلوت» بود.

قیمت رسمی این گوشی جدید هم ۳ میلیون و ۸۹۵ میلیون تومان اعلام شد.

http://pvst.ir/6z0

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو