skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

ایرانسل در مناطق سیل‌زده مدرسه می‌سازد

تحریریه پیوست

۲۲ تیر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۱ مهر ۱۳۹۹

تفاهم‌نامه احداث و بازسازی مدارس در مناطق سیل‌زده میان شرکت ایرانسل، سازمان نوسازی مدارس کشور و مجمع خیرین مدرسه‌ساز به امضا رسید.
به گزارش پیوست، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، اعلام شد ایرانسل در ۳ استان گلستان، لرستان و خوزستان در مجموع در کار ساخت و تجهیز ۶ مدرسه مشارکت خواهد داشت.

در این مراسم، محمدرضا باقری، مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، گفت: «امروز تفاهم‌نامه‌هایی که امروز تبادل می‌شوند، در مجموع ۱۲ میلیارد تومان است که ۵ میلیارد تومان از آن را ایرانسل تقبل کرده است.»

همچنین بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در ایران مراسم گفت: «به اعتقاد ما، توسعه کشور نیازمند افراد توسعه‌یافته است. به همین دلیل زمانی که تصمیم گرفتیم به مناطق سیل‌زده کمک کنیم، این کمک را در بخش آموزش و پرورش انجام دادیم.»

او تاکید کرد: «جدا از ساخت مدارس، می‌خواهیم در تجهیز آنها نیز مشارکت داشته باشیم و این مدارس، امکانات متفاوتی از نظر فناوری داشته باشند که این موضوع را دوستان ما در بخش‌های مختلف شرکت، پیگیری خواهند کرد.»

عباسی آرند با اشاره به مشارکت ایرانسل در هوشمندسازی ۱۵ مدرسه در منطقه چابهار که مدارس درخشان نامیده می‌شوند، گفت: «جدا از ساخت مدارسی که تفاهم‌نامه آنها امروز امضا می‌شود، در هر کدام از استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان ۵ مدرسه را به تجهیزات الکترونیکی تجهیز می‌کنیم.»

مدیرعامل ایرانسل تاکید کرد هزینه‌هایی که این شرکت متقبل شده است، به صورت منظم پرداخت خواهند شد و اولین چک، همین امروز صادر می‌شود.

براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان ایرانسل و سازمان نوسازی مدارس به امضا رسید، این شرکت در استان لرستان در شهر معمولان یک مدرسه ۶ کلاسه می‌سازد و در شهر پل‌دختر دو مدرسه را تعمیرات اساسی می‌کند. همچنین در استان گلستان و در شهر گمیشان یک مدرسه ۶ کلاسه و در منطقه ویس ملاثانی اهواز یک مدرسه ۹ کلاسه خواهد ساخت.

http://pvst.ir/61u

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو