skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

شهرداری تهران به سامانه «چاپار» پیام‌رسان گپ متصل می‌شود

تحریریه پیوست

۲۰ شهریور ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

شهرداری تهران می‌خواهد برای اطلاع‌رسانی به شهروندان از سرویس «چاپار» گپ استفاده کند و در حال انجام فرآیندهای فنی این اتصال است.

به گزارش پیوست، سامانه چاپار یک سامانه اطلاع‌رسانی تعاملی است که از زیرساخت پیام‌رسان گپ استفاده می‌کند اما به طور مستقیم به گپ ارتباطی ندارد.

مهدی انجیدنی، مدیرعامل پیام‌رسان گپ در پاسخ به سوال پیوست درباره کارکرد این سامانه گفت: «ما سرویس‌های اطلاع‌رسانی عمومی‌ای داریم که با استفاده از آنها هر سازمانی که می‌خواهد به مشترکانش پیامی ارسال کند، می‌تواند این پیام را از طریق سامانه چاپار گپ ارسال کند. پیامی که به سامانه چاپار گپ می‌آید، اگر مخاطب در گپ باشد پیام را در گپ و اگر در این اپلیکیشن عضو نباشد پیام به صورت پیامک به مشترک ارسال می‌شود.»

به گفته او این سامانه امکانات تعاملی و هوشمند دارد. انجیدنی در ادامه در این باره گفت: «به عنوان مثال می‌تواند پیام را بر مبنای موقعیت جغرافیایی مشترکان به آنها ارسال کند. اگر سازمان‌ها احتیاج به نظرسنجی از مخاطبان خود داشته باشند و به عنوان مثال بخواهند از مسافران یک پرواز درباره کیفیت پرواز نظرسنجی انجام دهند می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.»

توییت مدیرعامل گپ درباره شروع همکاری با شهرداری تهران:

مدیرعامل پیام‌رسان گپ در گفت‌وگو با پیوست اعلام کرد این سامانه  با یک سری سفارشی‌سازی از یک ماه پیش در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته و آنها منتظرند شهرداری تهران فرآیندهای فنی و اتصال سمت خودش را انجام دهد که این سرویس بتواند از سوی شهرداری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انجیدنی تاکید کرد در حال حاضر APIها را در اختیار شهرداری تهران گذاشتند که بتوانند به این سامانه متصل شوند. 

او معتقد است این سامانه برای تمام کارهای تعاملی و بحث هوشمندسازی شهری قابل استفاده است و اگر شهرداری تهران بخواهند براساس موقعیت جغرافیایی درباره یک منطقه خاص شهری اطلاع‌رسانی به شهروندان کند از طریق این سامانه قابل انجام خواهد بود.

http://pvst.ir/668

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو