skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

اتحادیه تقصیر را گردن نهاد بالادستی انداخت

تحریریه پیوست

۲۱ مرداد ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

رضا الفت نسب سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در گفتگو با پیوست دلیل ارسال نامه به برخی از شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مبنی بر ضرورت به عضویت در اتحادیه را الزام نهادبالادستی خود عنوان کرد و گفت: « نامه‌هایی که ارسال شده است نامه‌های معمولی بوده که به صورت سیستمی و از روی لیستی که نهاد بالادستی به ما داده ارسال شده است. نهاد بالادستی مدام به ما گوشزد می‌کند که این شرکت‌ها مجوز ندارند.»

الفت نسب همچنین تاکید کرد: «فصل الخطاب باید قانون باشد. براساس ماده ۸۷ قانون نظام صنفی، هر فعالیت صنفی باید مجوز خود را از اتحادیه بگیرد. حتی اگر از جایی مثل سازمان یا جای دیگر مجوز دارد به عنوان یک عضو صنف، باید مجوز صنفی را هم دریافت کند. ضمن اینکه در قوانین نظام صنفی نیز درج شده است که اگر در چارچوب فعالیت صنفی، تخلفی انجام شود براساس قوانین صنفی آن اتحادیه بررسی می‌شود. مانند اتفاقی که در مورد اتحادیه فناوران هم افتاد. برخی از شرکت‌هایی که عضو سازمان نظام صنفی هستند عضو اتحادیه فناوران هم شده‌اند.»

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در ادامه به ضرورت تعامل با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای مشخص شدن حد و مرزها و حل موضوع اشاره کرد و گفت: «ما حتما دنبال تعامل با سازمان هستیم. باید از طرف ما یا سازمان یک اقدامی انجام می شد و نشست مشترکی باهم می‌داشتیم. چون معتقدیم همه روی یک کشتی در حرکت هستیم و باید یکدیگر را کمک کنیم و بین خودمان اختلاف نداشته باشیم.»

http://pvst.ir/5cx

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو