skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

شهاب جوانمردی از کمیسیون تنظیم مقررات استعفا داد

میثم قاسمی تحریریه

۱۳ آذر ۱۴۰۱

زمان مطالعه : ۱ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۴ آذر ۱۴۰۱

شهاب جوانمردی

وزیر ارتباطات با استعفای دو عضو صاحب‌نظر کمیسیون تنظیم مقررات موافقت کرد و بدین ترتیب شهاب جوانمردی و حسین میرزاپور از رگولاتوری خارج شدند.

به گزارش پیوست، بر اساس خبری که در سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات منتشر شده، وزیر ارتباطات با استعفای دو عضو صاحب‌نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موافقت کرده است و بدین ترتیب شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ و حسین میرزاپور، مشاور وزیر در امور بین‌الملل، از ترکیب رگولاتوری خارج شدند.

ترکیب جدید کمیسیون تنظیم مقررات خرداد امسال از سوی وزیر منصوب شده بودند و اکنون دو عضو این کمیسیون از سمت خود استعفا داده‌اند. هنوز افراد جدیدی برای حضور در این کمیسیون منصوب نشده‌اند.

بر اساس آنچه در سایت رگولاتوری آمده، خروج این دو عضو از کمیسیون تنظیم مقررات به درخواست خود آنها و «به منظور پرهیز از تعارض احتمالی منافع اپراتورها با ماموریت‌های کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات» انجام شده است.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نهاد مقررات‌گذار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که بر اساس قانون تشکیل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد. ریاست این کمیسیون بر عهده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

https://pvst.ir/dn7
میثم قاسمیتحریریه

    سال ۸۱ رشته مهندسی را رها کردم به شوق روزنامه‌نگاری. از همان سال تاکنون، در حوزه‌های مختلفی مانند سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری، ورزشی و... در رسانه‌هایی مانند همشهری، حیات‌نو، توسعه، عصر ارتباط و... کار کرده‌ام. از میانه سال ۹۲ و پس از حدود ۳ سال دوری از حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیوست آمدم و دوباره روزنامه‌نگار این رشته شدم.

    تمام مقالات

    0 نظر

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    *

    برای بوکمارک این نوشته
    Back To Top
    جستجو